Category Archives: Uncategorized

ubat kuat dr ismail thambi

ubat kuat untuk anda

carian dari laman ni:

  • www drismailtambi com (3)
  • dr ismail tambi (3)
  • ubat kuat (3)
  • dr ismail tambi klinik (3)

bathmate x30 murah

 

 

bathmate-x30-murah

promosi pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 TERHAD KEPADA 10 PELANGGAN PERTAMA SAHAJA
HARGA promosi pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 : RM 280 termasuk kos pos (RM290 Sabah/Sarawak)

Harga akan dinaikkan semula ke RM299.00 selepas 10 tempahan pertama.

 

 

Perhatian..untuk dapatkan harga murah dan spesial sila wasap 0148040578

contact-amirwaffi-300x53

 

 

 

 

pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30-malaysia-termurah
**** pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 ****
Alat Pembesaran Senjata Lelaki Terbaik! dari Amerika!

pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30-malaysia-jualan-online-harga-murah

pem-besar-zakar-berkesan

Bagaimanakah pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 berfungsi?

Zakar anda terbahagi kepada 3 bahagian saluran; 2 bahagian saluran yang besar (bahagian atas zakar) ialah tisu ketegangan (Corpora Cavernosa), dan 1 saluran kecil (bahagian bawah zakar); iaitu laluan kencing dan berejakulasi dari (Corpus Spongisum).Apabila zakar anda dalam keadaan menegang, otak kita akan merembeskan hormon, yang mana akan menghantar darah ke bahagian zakar, memenuhi tisu ketegangan.
Fungsi pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 dijelaskan lengkap dalam video dalam laman paling atas tadi. Proses tersebut akan membolehkan ruang-ruang Corposa Cavernosa akan di isi dengan darah secara maksimum dan akan menyebabkan ketegangan zakar. Sekarang, Corposa Cavernosa hanya boleh diisi sekadar saiz semasa sahaja ketika menegang.
BERITA BAIKNYA ialah Corposa Cavernosa anda sebenarnya boleh diubah kepada lebih besar, panjang dan kuat dengan menggunakan Waterbuddy
Semakin kerap anda menggunakan pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30, semakin mengembanglah ia dan membolehkan lebih banyak darah diisi di dalamnya. Ianya seolah-olah latihan ahli bina badan, tetapi anda membina otot zakar anda hanya di bilik air.
pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 direka dengan mengira tekanan mampatan minima untuk mencapai tekanan pengembangan yang maksima; bagi mendapatkan pertumbuhan yang maksimum dan ketidakselesaan yang paling rendah. Lebih tinggi tekanan air dalam pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30, lebih tinggi dan besar zakar anda mengembang dan memanjang.
Tekanan air ini akan menjadikan keadaan dalam pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 seperti vakum penyedut pam bathmate x30 hydro pump murah, hercules,waterbuddy dan x30 menggunakan Teknologi Hijau yang menyamankan anda ketika melakukan senaman zakar!! Memang menarik, senang, menyeronokkan dan berkesan.
bathmate x30 hydro pump murah, murah,
bathmate x30 hydro pump murah, murah malaysia,

jual bathmate x30 hydro pump murah, murah,
beli bathmate x30 hydro pump murah, murah,
pam zakar bathmate x30 hydro pump murah, murah,
harga bathmate x30 hydro pump murah, murah,
bathmate x30 hydro pump murah, hydro pump murah,
bathmate x30 hydro pump murah, pump murah,
bathmate x30 hydro pump murah, paling murah,

3 cara dan produk terbaik untuk memanjangkan zakar anda

 

produk-untuk-membesarkan-zakar-dan-memanjangkan

1.Pam zakar air

pam pam zakar air bathmate Hercules – pam untuk standardsaiz pam zakar air bathmate dan ia sesuai untuk lelaki dengan panjang tegang zakar sehingga 7 “. Ia mempunyai kapasiti panjang zakar maksimum 8.5 “dan lilitan maksimum 6.7”, jadi jika anda sudah sekitar panjang itu atau yang lebih besar anda akan memerlukan sesuatu yang lebih besar. Saiz ini pam (dan juga yang ini X30) akan menjadi pilihan terbaik untuk kebanyakan lelaki. Hercules juga yang paling mahal dari kumpulan itu, tetapi jangan biarkan kamu menipu diri sendiri . Sesetengah lelaki mengatakan ia masih yang terbaik dan ia adalah salah satu digunakan oleh ramai lelaki.

 

 

tip
Hydromax X30 – The Hydromax telah direka untuk mendapatkan hasil yang maksimum untuk zakar anda dalam masa yang singkat. Oleh semula mereka bentuk hala sistem injap yang kuat dan lembut, Hydromax meningkatkan sedutan sebanyak 30% berbanding edisi sebelumnya. The X30 adalah kira-kira saiz yang sama dengan Hercules, jadi ia juga akan menjadi patut terbaik untuk majoriti lelaki yang bersaiz sederhana di luar sana dengan banyak ruang untuk kenaikan. Jumlah maksimum pertumbuhan tersedia apabila menggunakan model ini ialah 8.5 “panjang dan 6.7” ukur lilit.

teknik kedua pam zakar hansome up

cara memanjangkan zakar

cara memanjangkan zakar

pam zakar handsome up adalah pam zakar yang telah direka cipta khas untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang. Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam intercourse.

kegunaan pam zakar handsome up
Pam Zakar pam zakar handsome up merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Pam Zakar pam zakar handsome up mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan Pam Zakar pam zakar handsome up secara konsisten.

Pam zakar anda dengan pam zakar handsome up sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar anda bertambah 2 inci dalam masa kurang dari 1 bulan!

Anda digalakkan untuk membuang bulu kemaluan terlebih dahulu anda supaya tidak semak sangat dan boleh mengakibatkan kesakitan semasa proses menggunakan pum ini(tidak cukur pun tidak menjadi masalah).

Ambil kain, rendamkan dalam air suam (jangan menggunakan air panas, melecur nanti).Tuam zakar anda dengan kain tadi selama lebih kurang 5 minit. Tujuannya untuk meningkatkan aliran darah, melembutkan otot-otot & urat-urat zakar.

Ambil minyak (mana-mana minyak lintah yang terdapat dipasaran), sapu pada zakar & urutkan sehala dari pangkal ke hujung. Ulang 20-30 kali.

Ambil balang, pilih saiz getah yang sesuai dengan zakar anda. Getah ini untuk mengelakkan angin keluar dari balang semasa guna pam nanti.

Masukkan zakar ke dalam balang. Pam semaksimum yang boleh, tapi AWAS! jangan sampai sakit. Comfortable level: Ada rasa stretching tapi anda masih berasa selesa dengan tekanan yang anda gunakan. Biarkan zakar dalam balang selama 10 minit kemudian releasekan pressure dari balang. Biarkan zakar anda mengecil dengan sendiri baru cabut balang dari zakar anda.

 

submit-disini

Urut zakar anda semula seperti diatas. Tujuannya untuk refreshkan balik aliran darah anda semasa sesi penggunaan pam tadi.

Jangan lupa, basuh balang anda untuk sesi esok pula. Sebab jika tidak basuh, habuk-habuk mungkin akan melekat pada balang dan boleh menyebabkan gatal-gatal pada zakar anda nanti. Getah penutup jangan didedahkan pada angin dan perlu dilumur dengan minyak untuk mengelakan pecah dan merekah.

Ulang sesi senaman ini setiap hari selama 10 minit.

Jangan lupa untuk mengambil ukuran panjang dan ukur lilit sebelum memulakan senaman ini. Supaya mudah untuk anda monitor perkembangannya setiap minggu.

 

 

tip ke 3 produk proextender

 

proextender-murah

Bagaimana untuk anda Menggunakan Sistem produk produk proextender ini

Produk produk proextender sebenar adalah sama dengan JES Extender standard cahaya model yang popular. Ia boleh dibeli sahaja, atau anda boleh mendapat manfaat daripada sistem keseluruhan produk proextender
Dengan menggunakan kombinasi berkuasa ini daya tarikan zakar dan akan meningkat dan tenaga lelaki, ditambah dengan teknik pembesaran zakar disediakan dengan sistem penuh, anda benar-benar akan memaksimumkan hasil yang anda akan dapat

Jadi bagaimana anda menggunakan produk extender itu sendiri? Ia benar-benar tidak begitu rumit. Anda pertama slaid cincin asas dan extender bar atas zakar, kemudian meletakkan kepala zakar anda melalui band silikon menarik ujung band ke bawah untuk mengetat kan ia. Anda kemudiannya menyesuaikan jumlah daya tarikan yang anda perlukan dengan berpusing bar extender pada setiap sisi.

Benar-benar, ia cukup banyak lurus ke depan dan mudah untuk digunakan. Untuk hasil yang terbaik, pengeluar mengesyorkan agar memakainya dengan sehingga 4-5 jam sehari untuk beberapa minggu pertama, secara beransur-ansur meningkat kepada sebanyak 12 jam setiap hari. Untuk maklumat lanjut, lihat halaman Soalan Lazim rasmi.

Berdasarkan pengalaman peribadi saya daripada menggunakan peranti, ia boleh dipakai tanpa disedari jika anda memakai seluar longgar atau seluar pendek.

Ia juga terbaik untuk memakai apabila anda tidak bergerak terlalu banyak untuk memastikan ia daripada datang longgar, jadi jika anda berada di hadapan komputer, menonton TV atau sebaliknya tidak menyebabkan sampah anda melantun sekitar banyak, anda harus denda.

Walau bagaimanapun, ia tidak mengesyorkan memakai semasa tidur kerana (kerana ereksi pada waktu malam) ia akan menjadi terlalu mudah untuk mencederakan diri sendiri atau merosakkan extender.

produk membesarkan dan memanjangkan dan zakar,
produk untuk besarkan zakar,
produk yang boleh membesarkan dan memanjangkan zakar,
produk memanjangkan dan membesarkan dan memanjangkan zakar,
produk berkesan membesarkan dan memanjangkan zakar,
produk paling berkesan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar,
produk membesarkan dan memanjangkan zakar yang berkesan,
produk besarkan zakar lelaki,
tips membesarkan dan memanjangkan zakar tanpa menggunakan produk,
produk membesarkan dan memanjangkan saiz zakar,

siapa pakar seo malaysia

baru tahu rupa rupanya ramai pakar seo di malaysia ni rupanya,

antara ciri pakar seo malaysia adalah,

1.mampu membuatkan ramai pelawat ramai datang ke laman web yang dia buat beribu ribu sehari dengan pelbagai kata kunci di google

2.Menjana ribuan duit dengan internet

4.Mampu membina laman web untuk orang lain yang visitor dan pelawatnya sesuai dengan produk yang dijual

5.Sekarang kos iklan di facebook dah mahal,jadi jangan tungu lagi carijer pakar seo malaysia untuk laman web anda,antara pakar seo yang saya suka baca blognya adalah hasrul hassan..

saya eprnah jumpa sifu seo yang ada dekat 50 laman web,satu dari laman webnya visitor 10 ribu sehari,gila tengok telefon asyik ebrdering je jawab customer punya panggilan.kelabihan seo,tak payah buat iklan banyak banyak macam fb yang tinggi kosnya..

pakar seo malaysia

carian dari laman ni:

  • siapa pakar seo malaysia (3)
  • cara nak belajar buat kuasa magic (1)

mind power secret

The secret power of your mind

Hello. Did you know that the human mind has great strength? Have you ever thought of human minds have spacious dimensions?

Did You Know? According to the study of the mind, most people only use 10% of the new ability of his mind.This means 90% of his mind is never used at all.Why this happens, the answer is easy, because we do not know.Why do we not know? Because we do not learn.But now you have the opportunity to use several techniques to use 90% again the ability of your mind.The techniques are taught very easy to master.Many people claimed to master and expert in the power of the mind, have you ever tasted the fact after it seized control of the power of the mind?
You will feel, your mind a space after doing the techniques that I teach the … … more

You need to know!

The levels of mind according to study the mind
1) conscious Level (at conscious level)
2) levels of the subconscious control body (subconscious body level)
3) stages of memory (the memory level)
4) creative power Level (creatif power level)
5) levels of power heal (healing power level)
6) levels of intuition (Intuitive level)
7) Levels of public awareness in space (Cosmic conscious level)
Levels of awareness of the human mind.
1) Beta
Levels of awareness of the minds about physical things that are closely related to the senses such as taste, sense of smell, the sense of hearing and so on.Like for example we listen to the radio every day
2) Alpha
Levels of awareness of the mind about things closely about emotions, mind, fantasy and feeling.This stage is related to the world of keruhanian and psychiatric.Very rare human being who can reach this level.In this level is what the sebagai’Extra Sensory Perception which means extra sensory Perception ‘.
3) Theta
This stage is the connection from the Alpha, but deeper again.Mind this stage is the stage of sleep.Extra Sensory Perception is also available at this stage.Nature dream is teletak on this environment.Those who arrive at this stage is not disturbed by the noise of nature, the peace of this world was so unusual.
4) Delta
This stage there is no awareness at all.Like the dead.At this stage no one realized at all.Like those who dibius during surgery
God wills ,you will be taught with a simple technique to achieve the levels of awareness of Alpha which you’ll get master the power of the mind in the real sense.
The Benefits Of The Power Of The Mind

reduce high blood pressure

Bridging to Allah Ta’ala
Get rid of stress
Solve a variety of problems with as soon as possible
Achieve a deep awareness of ourselves
Strengthen memory
Reduce the pain of mild pain
Achieve a wish in various established requirements.Insha Allah
Remove bad habits
The peace that is reflected
The Idea of pouring mixed precipitation
Creative thinking
Problem solving without thinking

Now, you don’t have to bother spending the thousands of dollars to attend courses related to the power of the mind, that power has on you, you just need to implement it.If you are diligent training methods taught, Insha Allah you will master the knowledge, the power of the mind without having to spend thousands of dollars
I Introduced!
The Secret Power Of Your Mind
covercopy
Available in pdf format pdf
88 pages
Only us 10 dollar (Soft copy in PDF)
A Brief Biography about me
Quickly get now, e-book the secret of the power of the mind
There are in the market, you can only have it
in online only

carian dari laman ni:

  • rahsia shaklee pdf (1)
  • The Secret Power of Your Mind (1)
  • the sicret power zikir (1)

testimoni

Apa kata mereka
1)Teknik kuasa minda yang ditulis oleh saudara Mohd Amir waffi ini begitu mudah dan huraiannya begitu terperinci .Kaedah didalamnya lain daripada yang lain..Saya sungguh gembira dapat memiliki e-book ini.Saya tahu kesan kesan setelah mengenali diri setelah membaca buku ini.

Ismail Mohammad.
Pengusaha Rawatan tenaga dalam dan Rawatan Alternaif.
Sibu Sarawak

 

www.Alkausar.cjb.net

 

 

2)Ebook Rahsia Kuasa Minda adalah satu medium penghantar pada satu titik penguasaan minda separuh sedar yang saya cari selama ini.Pendekatan ebook ini menerangkan asal usul penstimulasian membolehkan saya mencapai tahap kesedaran siapa saya yang sebenarnya.Tidak rugi memilikinya,baca,faham,fikir dan cuba rasakan,itulah kuasa minda manusia.Syabas kepada pengarang ebook ini.

Akhiey
Tawau,sabah

www.akhiey.blogspot.com

 

3)Assalamualaikum!!Syukur pada Allah dengan kuasa dan kehendaknya dan satu lagi perancangannya sesuai dengan ajaran Al Quran menurut sunah Rasul,dapat saya ditemukan satu lagi RAHSIA ILMUNYA iaitu ‘RAHSIA ILMU MINDA” , yang mana beberapa tahun saya mencari dan mengkaji apa yang dikatakan “KUASA MINDA”……setelah saya ditemukan dengan buku yang ditulis oleh En.Amir Waffi…baru saya tahu apa yang dikatakan kuasa MINDA!!!!Kaedah latihan yang mudah tanpa puasa,wirid mahupun bertapa di gua- gua.Buku ini telah menghantar diri saya ke satu titik kesedaran yang sebenar,saya dapat merasakan kesedaran hinggakan mengetahui siapa diri kita yang sebenar hingga dapat merasakan kesedaran serta mengenali pencipta seluruh isi alam ini..yang mengurus dari tiada kepada ada dan kembali kepada tiada.Kewujudan diri kita adalah hakikat diri kita yang sebenar…terima kasih kepada penulis ebook ini…semoga Allah memberi kebahagiaan dunia dan akhirat….amin

Lans koperal Rasit Bin Othman.

Miri,Sarawak 0135728898

 

 

4.Dalam ebook Rahsiakuasa minda yang saya pelajari telah banyak mengubah hidup saya dan sekarang saya hampir mempunyai 100% powermind yang saya pelajari dari ebook rahsiakuasaminda.

 

‘Bermain dengan minda lebih menyeronokkan daripada bermain game!’

 

Lee Boris Anak Yan

Kuching Sarawak,

 

 

5.Jutaan terima kasih kerana mengizinkan saya mengamalkan kaedah kaedah dalam e-book saudara.Banyak faedah yang saya dapat selain mudah difahami dan dipraktikkan boleh mengendurkan masaalah yang tegang ,tenang, so cool, best dan macam macam lagi.Saya berharap saudara amir waffi dapat meneruskan kesinambungan ebook ini.best gila .tahniah.

Mohd Sairy 0133971918

Rahsia mudah menguasai Kuasa Minda

carian dari laman ni:

  • konekpanjang gambar (46)
  • kasi panjang zakar 2015 (3)
  • konekpanjang (2)
  • jual alat kasih panjang zakar di tawau (2)

rahsiakuasaminda

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tahukah anda minda manusia mempunyai kekuatan yang hebat? Pernahkah anda terfikir minda manusia mempunyai dimensi yang luas?
Tahukah Anda ? Menurut kajian ahli minda,kebanyakan manusia hanya menggunakan baru 10% daripada kemampuan mindanya.Ini bererti 90%Daripada mindanya tidak pernah digunakan langsung.Mengapa ini terjadi,jawapannya mudah sahaja,kerana kita tidak tahu.Mengapa kita tidak tahu? Kerana kita tidak belajar.Tapi kini anda berpeluang menggunakan beberapa teknik untuk menggunakan 90 % lagi kemampuan minda anda.Teknik yang akan diajarkan sangat mudah untuk dikuasai.Ramai orang mengaku menguasai dan pakar dalam kuasa minda,pernahkah anda merasai kesan yang sebenarnya sesudah menguasai kuasa minda?

 

Anda akan merasai,minda anda seluas angkasa lepas setelah melakukan teknik yang saya ajar……

 

Anda perlu tahu!

Peringkat peringkat fungsi minda menurut ahli kaji minda

1)Peringkat sedar(conscious level)
2)Peringkat bawah sedar yang mengawal badan (subconscious body level)
3)Peringkat ingatan(memory level)
4)Peringkat kuasa kreatif(creatif power level)
5)Peringkat kuasa menyembuhkan(healing power level)
6)Peringkat intuisi(Intuitive level)
7)Peringkat kesedaran semesta raya(Cosmic conscious level)

Peringkat kesedaran minda manusia.

1)Beta
Peringkat kesedaran minda tentang perkara perkara yang fizikal yang berkait rapat dengan pancaindera seperti deria rasa,deria bau,deria dengar dan sebagainya.Seperti contohnya kita mendengar radio setiap hari

2)Alpha
Peringkat kesedaran minda tentang perkara perkara yang berkait rapat tentang emosi,fikiran,khayalan dan perasaan.Peringkat ini berkaitan dengan alam keruhanian dan kejiwaan.Amat jarang manusia yang boleh mencapai peringkat ini.Dalam peringkat inilah terletaknya apa yang dikatakan sebagai’Extra Sensory Perception ‘yang bermaksud ‘Persepsi deria tambahan’.

3)Theta
Peringkat ini adalah sambungan daripada peringkat Alpha,tetapi lebih dalam lagi.Minda peringkat ini adalah peringkat orang yang tidur.Extra Sensory Perception juga terdapat pada peringkat ini.Alam mimpi adalah teletak pada alam ini.Orang yang sampai pada peringkat ini tidak terganggu oleh kebisingan alam ini,ketenangan alam ini sungguh luar biasa.

4)Delta
Peringkat ini tidak ada kesedaran langsung.Seperti orang mati.Pada peringkat ini tiada siapa yang sedar langsung.Seperti orang yang dibius ketika pembedahan

Insya Allah anda akan diajar dengan teknik mudah untuk mencapai peringkat kesedaran Alpha yang mana anda akan mendapat menguasai kuasa minda dalam erti kata sebenar.
Faedah Kuasa Minda

Mengurangkan tekanan darah tinggi

Merapatkan diri kepada Allah Taala

Menghilangkan stres
Menyelesaikan pelbagai masalah dengan secepat yang mungkin
Mencapai kesedaran yang mendalam tentang diri

Menguatkan ingatan
Mengurangkan sakit sakit ringan
Mencapai hajat dalam berbagai bagai keperluan.Insya Allah
Membuang tabiat buruk
Ketenangan yang sukar digambarkan
Idea mencurah curah
Pemikiran kreatif
Penyelesaian masalah tanpa berfikir

 

Setelah anda berlatih akedah yang saya ajar..anda kan berasa seperti seekor naga yang jaga dari tidur yang lena

Sekarang,anda tidak perlu bersusah payah menghabiskan duit beribu ringgit untuk menghadiri kursus berkaitan kuasa minda,Kuasa itu telah ada pada anda,anda hanya perlu membangunkannya sahaja.Jika anda rajin berlatih kaedah yang diajar,Insya Allah anda akan menguasai ilmu kuasa minda tanpa perlu menghabiskan beribu ringgit

Saya Memperkenalkan!

Rahsia Kuasa Minda

cover-copy

 

 

 

Tersedia dalam format pdf

88 muka surat

Hanya RM 30 Sahaja (Soft copy dalam bentuk PDF)

 

Rm 50 bagi sesiapa yang ingin mendapatkan buku bercetak

Sedikit Biodata Ringkas tentang saya

Nama Saya Mohd Amir Waffi Bin Jamaludin.Saya dilahirkan di Bentung pada 18 Oktober 1982 dan dibesarkan di Temerluh,saya mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Jambu Rias Karak,Pahang dan melanjutkan pendidikan di Sekolah Menengah Agama Al wosto Temerluh Pahang .Setelah itu saya melanjutkan pelajaran di Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya,dalam bidang Sarjana Muda Pendidikan Islam.Saya bukan lah hendak riak dan menunjuk nunjuk yang saya mahir menggunakan ilmu berkaitan kuasa minda,tetapi sekadar ingin berkongsi sedikit ilmu dan pengalaman yang saya dapat selama sepuluh tahun menggunakan kuasa minda ketika saya berusia 16 tahun dan masih bersekolah dalam tingkatan empat.Kaedah yang saya ajarkan adalah hasil usaha sepuluh tahun pengalaman saya,serta saya tidak hanya mengajarkan ilmu yang diambil dari orang lain sahaja,tetapi,melalui pengalaman merasai setiap peringkat minda dan fungsi minda yang disebutkan.Kaedah yang saya terapkan adalah ringkasan serta rumusan dari hasil kajian saya selama sepuluh tahun.Semoga saudara saudari semua dapat merasai satu anugerah Allah kepada manusia,iaitu minda

Cepat dapatkan sekarang,e-book Rahsia Kuasa Minda
tiada dalam pasaran,anda hanya boleh memilikinya
secara online sahaja

Kandungan e-book ini:

1.Membincangkan tentang takrifan Minda

2.Kaedah mengenali diri

3.Kesan setelah mengenali diri

4.Peringkat – peringkat minda

5.Peringkat ingatan

6.Peringkat kuasa kreatif

7.Peringkat kuasa menyembuhkan

8.Peringkat intuisi

9.Peringkat kesedaran semesta raya

10.Peringkat kesedaran minda

11.Rahsia kuasa Minda

12.Cara Mengaktifkan kekuatan minda

13.Tanda tanda sudah mempunyai kuasa minda

14.Cara menggunakan kuasa minda

15.Teknik kawalan minda

16.Teknik mengawal diri sendiri

17.Teknik memberi saranan positif kepada diri sendiri

18.Teknik memberi saranan positif kepada orang lain

19.Rahsia kuasa minda separa sedar

20.Definisi minda separa sedar

21.Cara menggunakan minda separa sedar

22.Aplikasi minda separa sedar dalam kehidupan seharian

23.Menyelesaikan masalah tanpa berfikir

24.Teknik ulangkaji pelajaran

25.Kewibawaan diri

26.Penyembuhan penyakit zahir dan batin

27.Mengatasi stress

28.Mengatasi ketakutan

29.Ketenangan luar biasa

30.Mencari idea yang mencurah curah

Serta banyak lagi tajuk yang tidak dipaparkan disini

 

 

E-book ini sesuai dibaca oleh:

Usahawan

Mempelbagaikan idea untuk menghasilkan produk

Pelajar Menguatkan ingatan dan mencerdaskan minda

Guru Meningkatkan prestasi pengajaran

Perokok Menghilangkan ketagiMengkaji fungsi minda dalam perubatan

Ibu bapa Mendidik anak anak supaya lebih berdisiplin

Ulama Mengkaji kebesaran Allah Taala yang Maha Besar

Bekas penagih dadah Menghilangkan ketagihan dadah dan mengubah diri

Pekerja sektor awam dan swasta Menghilangkan stress dan tekanan kerja di pejabat

Anda rugi jika tidak memiliki e-book ini kerana

1. Tidak dapat menerokai kehebatan diri anda sendiri

2. Jiwa anda lemah

3. Kursus berkaitan kuasa minda sangat mahal

4. Peluang untuk anda menerokai 90 % minda anda semakin tipis

5.Tidak dapat Menyelesaikan pelbagai masalah dengan secepat yang mungkin

6. Tak dapat mencapai kesedaran yang mendalam tentang diri

7. Anda dah lama hidup di bumi Tuhan,tetapi tidak kenal diri anda sendiri

8. Anda susah nak dapat idea

9. Anda kena berfikir terlalu panjang untuk menyelesaikan sesuatu masalah

10.Terlalu rugi kerana minda dan diri anda sendiri pun anda tidak tahu fungsinya
11. Fikiran selalu negatif

12.Anda selalu tertekan

Jangan kecewa sekarang..gunakan minda anda dengan betul

Jaminan Kami

Jaminan wang akan dikembalikan.

Kami jamin pakej yang anda pesan akan sampai kepada anda.Jika tidak sampai,kami akan mengirimkan kepada anda dakam apa jua cara sekalipun.Kami akan sentiasa memastikan anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami,kami juga sentiasa mengalu alukan anda menghubungi kami jika terdapat sebarang masalah untuk mendownload produk kami

Order sekarang

Selamat maju jaya
Saya harap anda menerokai minda kurniaan Tuhan kepada anda,saya sudah merasai keajaiban minda manusia kurniaan tuhan.Disini saya mengajak saudara dan saudari sekalian untuk merasainya pula.

Yang benar

Mohd Amir Waffi

P.S.Anda tidak akan jumpa kaedah menggunakan kuasa minda seperti yang ada di dalam e-book saya ini pada mana mana buku lain.Kalau ada anda jumpa,mungkin anda terpaksa membayarnya dengan harga yang lebih.

P.P.S.Dengan memiliki e-book ini juga,anda tidak perlu menghabiskan duit beribu-ribu ringgit untuk menghadiri kursus berkaitan kuasa minda yang menyebabkan anda kecewa dengan penipuan yang telah dilakukan

Mohd Amir Waffi Bin Jamaludin

0148040578

Sila bank in Rm 30 Dalam akaun CIMB berikut
06100057135527

 

Maybank
111105040375

carian dari laman ni:

  • mr minda (12)
  • macam mana nak ada kuasa macam mr minda (8)
  • Kuasa MR Minda (7)
  • rasia kuasa minda (4)